Biar Semua Jelas :')

Posted by AQMAL IYLIA
9/4/2013 : 11.35 PM (Rabu)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1malaysia salam 1blogger .



"belum setahun perkenalan kita , macam-2 yang kita kena hadapi . berat rasanya . kenapa perlu wujud insan insan yang seringkali cuba menjatuhkan kita ? aku tak harapkan sebuah cinta biasa . aku mengharapkan cinta yang benar benar sejati . kita bukan lagi budak-budak . kita dah dewasa dan mampu fikir mana baik , mana tidak .

di saat masing-2 tengah bahagia , hadir seorang insan yang datang menuntut tanggungjawab . kenapa ? kenapa mesti kamu ? kenapa tidak org lain ? menitis air mata bila memikirkan . yang mendengar turut merasai beban , apatah lagi tuan punya badan yang terpaksa menghadapi masalah ini secara berseorangan .

hati ini hampir berpaling . jiwa ini hampir meronta . mengharapkan satu kebenaran . mengharapkan kepastian . minta dijauhkan perasaan ragu ragu dalam diri ini . kerana cinta harus saling mempercayai . sesungguhnya cinta tak halal neh banyak dugaannya . masih bermain di fikiran dugaan apa lagi yang datang menjengah selepas ini . biarlah dugaan datang dan pergi . akan cuba selesaikan sambil ditemani air mata :')

hati ini tetap sayang . hati ini mengharapkan sesuatu yang diredhai suatu hari nanti . mengharapkan satu perhubungan yang halal . dengan siapa ? hanya Allah lebih tahu . disaat aku dan si dia merancang . hanya Allah yang bakal menentukannya . aku percaya , percaturan Allah adalah yang terbaik . "

jika nanti aku yang harus pergi , aku terima walau sakit hati :')
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |