Goodbye Fellas

Posted by AQMAL IYLIA
2/4/2012 : 12.06 AM ( Rabu)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . salam 1Malaysia salam 1Blogger .

hampir satu dunia masih tertanya tanya dimana pesawat MH370 . gua berharap sangat semua penumpang dan anak kapal masih hidup . semoga Allah melindungi kesemuanyaa . aamin :)

Hye . Sihat ? Alhamdulillah . Gua pun sihat . sihat teruk neh *tunjuk muscle*
I just want to say , Welcome April ! hahahaha
Dengan ini saya mengharapkan bulan April saya adalah salah satu bulan yg mampu menggembirakan hati comel saya dan hari hari yg mendatang .
Alhamdulillah takde yg April Fool kan sape sape .
Saya cuma harap yg saya sentiasa tabah menghadapi apa jua rintangan dan halangan mahupun dugaan dalam kehidupan seharian saya .
 Jyeah . Hidup Iylia Comel !

Actually , gua bakal berhenti keje tiga atau empat hari lagi .
gua dah dapat keje baru . tapi tapi , gua takkan bg notis berenti pun . i will blah just like that .
rasa serba salah jugak sebenarnya but i have to .
really enjoy my day keje kat situ . happening , bos hensem , staff riuh , happy go lucky all the time .
kaki mengulat sesama , kaki makan , kaki gelak kat org , kaki mengata customer .
belaja macam macam pasal phone sejak keje situ :)

tapi gua terpaksa lepaskan keje yg senang , yang tak memeningkan kepala untuk keje yg aku rasa mcm agak berat .
tapi neh la kehidupan . gua kutip semua tu sebagai pengalaman . dan gua akan pastikan ilmu tu gua simpan .
i need a better job . yg boleh jamin hidup .
perlu be more seriuss . seriussss sangat :3
gua cuma perlukan waktu cuti yg sesuai dan waktu balik yg sesuai .
kerja kerja jugak tapi waktu dengan family pun penting jugak .
taknak dah balik keje lewat lewat . kalau boleh . hmmm

harapnya keje baru nanti takde la tekanan yg terlalu kuat sgt
gua faham kenkadang keje ofis neh , ada tekanan dia .
nak kena hantar report on time la hape la .
first time neh keje cenggini rupa . selalunya keje dalam mall je . tapi kali neh rezeki lebih luas . so let see

i will miss my penyu a.k.a mimie . banyak sgt benda dia dah tolong aku . dia selalu cheer up my day . selalu share segalanya . faham aku . and she know how to appreciate me as her friend . walaupun dia tua setahun but takde masalah . i still respect her as my kakak and my friend .
so boleh gelak gelak and so whatever together . manehh kannn ? hekss . gonna missyou babe ! jangan lupa iolsss .









thankie for reading : Tengku Lea

2 comments:

Unknown said...

Hello Admin!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

john said...

Gdax is not free from technical errors. Fixing Gdax issues is not that easy as it sounds, because it manages your Gdax accounts with requirements and one wrong step can create big trouble. If you want hassle-free assistance to fix the Gdax account issues, you can dial the Gdax Support Number 1-800-665-6722. The customer care will deliver multiple solutions so that you are able to deal with the error in the best possible way.

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |