I Need You So Close =='

Posted by AQMAL IYLIA
ya ALLAH  , kalau dye bukan milik aku .
kau temukan la dye dengan orang yang berhak memiliki dye .
kalau dye bukan jodoh aku .
kau temukan la jodoh yang sesuai untuk dye . .

tapi ya ALLAH .
kalau dye bukan jodoh aku ,
temukan aku dengan seseorang seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang berperangai seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang mempunyai sifat kesabaran yang tinggi seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang selalu memberi nasihat seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang sentiasa mengambil berat ttg kawan-2 seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang penyayang seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang tidak mempunyai ego yang tinggi seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang sentiasa menolong orang yang memerlukan seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang tak pernah jemu ucap kata sayang seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang tak mudah berpaling seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang berfikiran sama dengan aku seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang selalu merindui aku seperti dye .
temukan aku dengan lelaki yang setia seperti aku dan dia ^-^


amin =='
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |