Terima Kasih Buah Hati .

Posted by AQMAL IYLIA
awak , semoga saya jumpa orang macam awak .
mcm biasa , semoga saya sentiasa rindu awak .
bukan semoga tapi memang saya rindu . sumpah :)
tapi takpe , rezeki kita takde tapi insyaallah jodoh tu ada . amin :)
kita ambik jalan kita masing-2 .
kalau rindu saya , jangan lupa bgtau yea .
semoga jalan yang kita pilih neh betul :)
sama-2 kita kuatkan semangat yea .
terima kasih sebab sudi mengalirkan air mata dengan saya tadi .
harap-2 neh bukan persahabatan kita yang terakhir tau , awak ^-^
ingat pesan-2 saya tadi . jaga diri baik-2 .
jangan buat benda yang dilarang yea .
janji tau awak akan jadi kawan baik saya dunia akhirat .
saya tak pasti kalau saya boleh hadapi hari-2 saya tanpa awak .
tapi demi awak dan semua orang , saya cuba yang terbaik .
lagipun awak yang kata nak yang terbaik kan ^-^
papepun awak .........


saya NUR AQMAL IYLIA BINTI ABD WAHAB akan tetap sayang awak MUHD FAIZI BIN AWANG :) dan saya mengharapkan yang terbaik untuk kita berdua until jannah . amin ^-^

p/s : ikhlas dari saya untuk awak :)
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |