Happy New Year 2013 ! School Attackkkkkkkk ;)

Posted by AQMAL IYLIA
1/1/2013 : 8.48 PM (Selasa)

Assalamualaikum wrahamatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Ukhuwah FIllah .

Happy New Year dari saya Katerina Abd Wahab atau lebih dikenali sebagai Iylia :)

HAPPY NEW YEAR !
HAPPY NEW YEAR !
HAPPY NEW YEAR 2013 !

ohyes ! sudah tahun baru dah . Sangat seronok okay . Gila kauuuu tak seronok ? Haha -_-'
Plan sikit punya baik apa semua sebelum malam new year kekonon nak sambut New Year kat sini la , sinun la , sana la . And last , saya batalkan niat saya .
Kenapa saya batalkan , biar saya dengan Allah jea tahu :)
Membe yang lain jea pegi sambut . Enjoy betui depa ^^

Sehari sebelum New Year a.k.a start sekolah , saya pergi tukar baju adik besaq . petangnya saya pergi lepak tasik . malam sikit teman yayang wany pegi beli seluar kat The Store sambil ditemani yayang nadia .
Saya ingat nak singgah Honey Bakery sebab saya mengidam kek , tapi bila check duit dalam poket , *lap air mata* , tak cukup duit . Frust sangat . Dah la dalam keadaan saya yang terumbang ambing seminggu neh , ingat boleh lepas geram , lepas tension , lepas marah dengan beli kek dan makan , tapi Allah lebih sayang saya ;)

Malam New Year , saya duk rumah . Online tanpa jemu . Melayan karenah kawan kawan fesbuk dan twitter -_-
sambil tengok tv . campur plak dengan riuh rendah rumah saya sebab masing masing sibuk kemaskan barang sekolah untuk keesokan harinya .
Nak sekolah jea , tapi riuh rumah saya macam nak sambut raya Aidilfitri . Tak ke pening ? :/
Penat saya gelak tgk perangai adik adik yang tah pape , penat jegil mata kat depa , penat potpetpotpet , penat arahkan itu ini . Nasib depa tak suruh saya ikatkan neck tie depa . Kalau tak , double potpet saya malam tuu :DD

Permulaan 2013 saya sangat membahagiakan . permulaan 2012 hari tu agak sengal sikit . Tapi alhamdulillah , tahun neh best !
Macam macam benda jadi . Yang jauh sudah dirapatkan . yang renggang sudah dieeratkaan . Yang musuh sudah dibaikkan . Alhamdulillah ;)
Paling bahagiaa , pagi neh saya Nur Aqmal Iylia Bt Abd Wahab , pelajar Semester Dua SMK Junjong telah lambat hadir ke sekolah . Sumpah maluuuu .
Saya lupa , first day sekolah mesti la ada perhimpunan kan . Saya plak boleh buat lemah gemalai , lenggang kangkong dari dalam rumah , sehingga luar rumah , sehingga start moto , sehingga sampai sekolah B)

Masa tengah jalan naik ke kawasan sekolah , saya dongak kepala , tengok tengok sume dah ready nyanyi lagu Negaraku . Dan sayaa ? saya baru nak meniti titian hasrat ke sekolah . Nasib titian hasrat . Kalau titian Sirat ? Kiri kanan saya usha . Ya allah , malunyaa . dah la ada junior kat belakang . Junior lelaki . Kalau ada junior perempuan , boleh jugak buat Fan Club Datang Lambat Ke Sekolah . Tapi takde . Ulang suara , takdeeeeeeeeee . Takde ? macam Keyell plak bunyi . Maksud saya TAKDA . Hmm .

Slow slow saya jalan . Bila dah sampai kat depan pelajar semua , laju saya jalan . Mau nya tak laju kann ? tengah cover malu time tuu . Rasa kerdil jea time tuu .
dah la pendek , rasa kerdil plak . Jalan plak depan adik adik form1 . Saya ingat depa neh kecik kecik jea .
Mak aiii , tinggi kau makkkk . Tinggi lagi dari saya . Sungguh depa neh lawan tauke . sungguh !
Saya mula bermadah dalam hati "apa tengok tengok ? tak pernah tengok org datang lambat ke ? neh bukan first time la aku datang lambat . banyak kali dah . Hampa jea baru first time tengok" .

Dah la . malas nak cerita panjang . sambung esok esok plak eh . Itupun kalau rajin . Nanti saya story pasal "bila dah masuk 19 neh , dia jadi gatai sikit" . Insyaallah :D see you .

Assalamualaikum :)





thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |