Renjis Dipilis

Posted by AQMAL IYLIA
21/1/2013 : 11.39 PM (Isnin)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malasyia salam 1Blogger .

Barisan pegawai pegawai untuk kejohanan tenis . yayaya ! purple dihatiii <3

Listen ! Listen ! Listen !

Sudah 20 hari bersamaaan 20 days saya tak update blog . kenapa rasa dah mcm sebulan jea eh tak update blog ?
Apa jenis hidayah yang saya dapat sampai saya mampu update blog harini ? Ini semua kerana saya , saya , dan saya atau lebih dikenali sebagai Katerina Abd Wahab :p telah digesa dan dipaksa serta di di di di apa lagi yang sesuai ye ? di serbu dan ditanya sebab sebab saya membiarkan Encik Blog berhabuk , bersendirian dan segala ber lagi :)
siap ada yang nak tolong updatekan lagi . so sweet Encik Batman . haha .

agak busy la since start sekolah neh . banyak aktiviti . rushing merata . kejap ke sana , kejap ke sini . Papa Najib ngan Mama Rosmah pun tak busy mcm saya tauu .
so , boleh saya guna alasan tu kenapa blog saya tak diupdate ? hehe
another one , I have no idea okay untuk update . Walaupun ada berpuluh puluh cerita nak kongshiii , tapi tak larat nak tekan keyboard neh . Kalau tekan keypad takpe . haha :DD

Minggu lepas busy dengan kejohanan tenis di Poli Kulim . Then setel kejohanan , pergi konvoi plak . memang tak melekat kat rumah la selama 3 hari . Puan Emak ngan Encik Abah okay jea . depa benarkan semua aktiviti saya dijalankan asalkan I know how to handle myself . Tau apa yang saya boleh buat dan apa yang saya tak boleh buat . Masa jadi Pegawai di kejohanan tenis tu , takde apa sangat yang boleh saya share . biasa biasa jea . Dulu saya jaga kejohanan bola jaring , and now , tenis plak . lepasneh ? gimnastik berirama kot -_- kalau adeeeee .
Konvoi plak saya pergi hari sabtu bersamaan 20 haribulan . eh , betol ke ? tak pergi konvoi jejauh pun sampai ke negeri China sana . Gilaa nak naik ego sampai ke negeri China . Rabak enjin enjin moto hakuuuuu -_- kami pergi ke Sedim . Yang duk area kedah neh especially Kulim , mungkin tahu kat mana . Mungkin la . Sedim neh merupakan sejenis makanan laut yang berulamkan siku berpinggankan tapak tangan . takla , sedim neh mcm waterfall . omputeh tauuu . haha . waterfall ke ? Taktau la nak describe mcm mana sedim tuuu . Yang penting tu tempat mandi manda . k senang kan ? masuk sana kena bayar k . sekali masuk sehengget . dua kali masuk kira sendiri la :) yang bestnya kat sini ada kayak , ada abg abg handsome , akak cantik , makcik makcik gojes dan sebagainya .

Saya sudah ditegaskan , diamarankan , diingatkan oleh Puan Emak , bila dah sampai Sedim nanti jangan mandi . P tengok saja . kulit saya sensitif . tak boleh kena ayaq tejun ke atau apa apa ayaq yang kotoq . satgi mula laa badan2 neh jadi gatai gatai , merah merah lepastu mula tergaru garu , tergedik gedik , terkinja kinja --' Tapi sayang , jiwa remaja saya memberontak . air yang deras membuatkan saya terpanggil untuk join the club mandi manda . maigodd . ayaq nya sejuk sangat ! sama sejuk dengan ayaq kat Kem PLKN Rimba Taqwa duluu . Tapi saya mandi sat jea . serius sat jea . hanya sempat "renjis renjis dipilis , ditepungi la tawar haiii beras kunyit ditabur , disirami air mawar" . Nampakkk aku dah mula merepek ? selamat pengantin baru . haha .
KBYE :)
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |