Buat Aku Tersenyum :)

Posted by AQMAL IYLIA

7/4/2013 : 8.37PM(Ahad)

datanglah sayang dan biarkan aku berbaring
di pelukanmu walaupun untuk sejenak 
usaplah dahiku dan kan kukatakan semua
bila aku lelah tetaplah disini
jangan tinggalkan aku sendiri 
bila aku marah biar kan aku bersandar 
jangan kau pergi untuk menghindar
rasakan resah aku dan buat aku tersenyum 
dengan canda tawamu , walaupun untuk sekejap
kerana hanya engkaulah 
yang sanggup redakan aku 
kerana engkaulah satu satunya untukku 
dan pastikan kita selalu bersama 
kerana dirimulah yang sanggup mengerti aku 
dalam susah ataupun senang 
dapatkah engkau selalu menjaga aku 
dan mampukah engkau mempertahan kan aku

assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh .
salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Ukhuwah Fillah .
sebenarnya neh sebuah lagu dari Sheila On 7 . one of my favourite Indon Bandd . hehe
lagu neh quit bermakna la . so i dedicate this song buat family tersayang , buah hati yang jauh di mata dekat di hati dan kawan-kawan rapat yang sentiasa menceriakn hari hari muda remajes sayeeee ^_^

lagu neh ada meaning dia tersendiri . so bila saya dedicate this song buat insan insan bertuah neh , i just want they know that they so important for me . so i want them to always have besides me no matter what happen .   bila saya jatuh tersungkur , mohon datang dan buat saya kembali bangun :) bila saya berputus asa , mohon tiupkan kata kata semangat untuk saya kembali kuat . bila saya sedih , mohon buatkan saya kembali gembira dan mengukir senyuman . bila saya marah , mohon tenangkan saya dengan penuh kesabaran . bila saya sedang diuji , mohon ingatkan saya kepada pencipta kita , Allah :)

guys , i hope you know that i do really loveyouguys until Jannah , insyaAllah :')












thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |