Happy Belated Birthday , Iylia

Posted by AQMAL IYLIA
31/5/2013 : 12.18 AM (Jumaat)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . salam 1malaysia salam 1Blogger

Hye . wanna wish Happy Belated Birthday to Iyliaa Comel . Sape Iylia ? saya la -_- alhamdulillah , 24 May yang lepas , umur saya dah 19 tahun . dah cukup umur . Alhamdulillah . first of all , thanks a lot untuk salah seorang my bff , Ayu sebab sambut my birthday . thanks for the kepciii(KFC) and secret recipe and the lepaking at ICT that night :') seperti berdating plak kite malam tu . hiks

sambut dalam suasana yang sederhana dan menenangkan . thankyou Ayu . alhamdulillah jugak no suprise at all . takde baling tepung or so whatever . mungkin sebab cuti sekolah :) thankyou jugak untuk le girls yang lain for all the wishes . terdapat kelainan sikit ya ucapan birthday from my bff semua . especially bff perempuan . yela , saya mana ada bff lelaki :D

standard punya wish : semoga panjang umur , murah rezeki , MAKIN COMEL , and bla bla .
yang special standard punya wish from le girls : semoga cepat kawen , cepat-2 jadi bini org , kenduri jgn lupa jemput , cepat cepat dapat baby , semoga cepat bertunang and bla bla .

Dah kenapa depa neh ? motif ucapan yang berbaur sebegitu kenapa ? doa tau tak semua tuu . saya "aamiin" kan jea :D org doakan benda baik-2 , haruslah kita "aamiin"kan . semoga doa depa termakbul . insyaallah tak lama lagi :DD jkjkjk

dah besar dah saya . tahun depan dah 20 . cepatnya masa berlalu , ya allah . aku neh tak sempat berjasa lagi ngan makpak . masih belajar dan belum bekerja pun :( hmmm . back to the topic , mekaseh sekali lagi buat yang wish on fb , private msg , inbox , dm , twitter , call . sorry , no free call on my birthday ^_^ so , jangan ada yang terasa kenapa aku tak gayut ngan engkoo time birthday aku . bukan jenis haku call membe hanya bila dapat call free :p chaw . assalamualaikumm .



thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |