I do love them , STPM Students .

Posted by AQMAL IYLIA
7/6/2013 : 1/40 AM (Jumaat)

Assalamualaikum warahmatullah wabaraktuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Ukhuwwah Fillah . 



" dulu : hujung tahun 2011
    *aku cakap ney lar tahun terakhir aku kat sekolah :) seronok kemain nak habes sekola!
__ 2012 *masok f6*
#kini~ final semester 2013
    *aku nak cakap lagi sekali yang tahun ney betol2 tahun terakhir kite sebab kite da nak habes sekolah! takkan datang sekola agy untuk belaja
--> selamat menyambung sem 3 (sem yg terakhir) semoga berjaya
#innallahama'ana :]# "

Credit to Nur Atiekah . seperti berjaga dari tidur . hehe

mcm biasa kerja saya mengonline lagi plak waktu cuti cenggini . masa tengah khusyuk mengonline dengan benda yang lagha mcm neh , memang most of my time bila online , lepak page STPM Students on facebook . tertiba ada seorang hawa comel neh post seperti yang tertera dia atas sekali nuh . 

page neh tak sure plak baru atau lama dah wujud . but saya sendiri salah seorang ahli dalam page tuu . page neh special to mereka mereka yang sambung form6 . tak kira upper or lower . mcm mcm info boleh dapat . depa neh kira adik beradik MPM jugak la sbb info yang depa bagi sama cepat , sama hebat dengan MPM tu sendiri :D ahli ahli dalam neh sangat membantu . 

The important thing depa sangat happening . share masalah belajar sama sama . kongsi pendapat . melawak , release tension , kasi info info berguna , berdakwah , kasi manual and tajuk-2 utk pbs . help each other . belaja online . ingat lagi masa masing-2 dalam mood final exam utk sem 2 , belaja online , kau soal , org lain jawap :) they love to share gambar gambar bebudak class . admin group plak peramah . sentiasa bagi kata semangat . 

btw , i just want you all know that , i really love you guys adam dan hawa sekalian . hampa byk membantu . byk bagi kata-kata semangat waktu kawan-2 hampa hampir jatuh , hampa tiupkan kata kata semangat . doa saya sentiasa mengiringi kamu dan kamu dan kamu sekalian . impian kita semua sama . fokus kita nak sambung deg . nak masuk U . banggakan masyarakat sekeliling . Insyaallah . ada usaha , ada hasil :) 

Kita semua nak buktikan buat org lain yang pandang serong dengan form6 . mcm mcm  yang kita dengar , mcm mcm yang kita baca . tolong naikkan semangat adik adik junior kita :) tak kisah la kita bahan ujian yang pertama ke atau apa saja ,  sekali kita dah pilih jalan neh , kita teruskan sampai akhir . walaupun kita marah sebab diperlakukan sebagai bahan kajian segala bagai , tapi kita tau sebenarnya neh yang terbaik . Ini yang Allah atur , so inlah yang kita kena ikut . for our own good too :) 

finally , lagi beberapa hari , kita akn tempuh sem 3 . sem yang lagi mencabar rasanya . our final sem . lepasneh , habis sem3 mmg takkan kembali ke sekolah lagi dah . kecuali utk ambil result atau buat apa apa urusan . Takut , gembira semua rasa ada bila nak masuk sem3 . harap harap saya sendiri makin kuat . dengan pbs yang berbakul . dengan repeat , dengan muet , dengan final exam .  Harap sangat segala usaha berbaloi . Last but not least , those yang baru masuk form6 , or maybe masih ada yang tak tahu pasal wujudnya page neh , boleh la join  . the more the merrier :)

notakaki : harap lepas sem3 , kita dapat jumpa . dapat spend time . Kita semua kawan sampai syurga yee ? ^_^




thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |