Langkawi Permata Kedah dan Yasmin Hunwick ?

Posted by AQMAL IYLIA
Assalamualaikum semuaa . Salam sejahtera . Salam 1Malaysia . Salam 1Blogger .

Im backk ! miss me ? okay , i miss you guys tooo *hug* . babe , aku baru balik dari Langkawi . Haha . Saja pegi bercuti dengan membe membe tercinta gua . Hampir sebulan merancang dan alhamdulillah 24 okt 2013 sehingga 26 Okt 2013 dapat jugak kesempatan ke sana tanpa cikgu dan ibu bapa . Bukannya tak best g ngan makpak , tapi kadang-2 g ngan membe more interesting . Lagipun makpak gua keje . So sad . Ingin gua tekankan kat sini , holiday gua neh bukan rombongan sekolah ye anak anak :3

Sebulan yang lepas , gugur habis rambut gua ngan membe membe . Punya plan nak p Langkawi . Nak make sure everything perfectoo , maveless dan amigosss . Finally , kami decide check in Cenang Rest House yang betul betul depan pantai Cenang and sewa kereta Avanza . sangat selesa . Sebab yg g tu tak ramai . so dalam kereta tu takde la behimpit and so whatever . Thankyou so much Qasha and Akram sebab jadi driver terhensem abad neh sepanjang kat Langkawi .













neh sikit jea gambar yg aku boleh share . yang lain masih belum ambil kat gegirls and boboys . Thankyou so much kat cinta hati gua sendiri sebab bawak kami pusing langkawi , mandi air terjun , lepak umah "bakal" mak mentua . kuikuii . thankyou jugak sebab sudi lepak dan terima perangai peliks geng-geng gua . gua tau cinta hati gua rindu gua ngan membe membe gua . Semalam dia bagitau :D so much fun there .

Yes , pasal Yasmin Hunwick . Gua terbaca blog dia just now . blog arwah Yasmin tu skrg diupdate oleh ibunya sendiri dan ayah arwah . Arwah Yasmin stay kat Langkawi . so , masa kami semua kat Langkawi lepas balik dari Dataran Helang hari Jumaat lepas , kami ada sembang pasal arwah . Kat mana beliau meninggal . Macam mana arwah boleh meninggal , kedai keluarga arwah and so on . Jujur , gua ngan Qasha sembang pasal Yasmin masa g Langkawi tahun lepas and tahun neh juga .

#Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang-2 beriman . Aamiin :) Family arwah ada keluarkan novel yang berkaitan dengan arwah sendiri . Korang boleh search google Yasmin Hunwick then boleh cari kat situ . Novel tu terhad . hanya dikeluarkan mengikut permintaan pembaca sahaja :)


hasil pembelian dari novel neh , akan disalurkan ke tabung Palestin sebanyak 5 ringgit bagi setiap pembelian . Harga asal 30 ringgit . Ibu bapa arwah tak ambil keuntungan langsung daripada novel yg diterbitkan neh .

notakaki : setiap yang hidup pasti akan mati . because Allah owns everything . Banyakkan ingat kematian kerana dari situ kita dapat pahala dengan mudah . banyakkan mohon kemaafan dari org sekeliling . banyakkan dekat diri dengan pencipta kita :) semoga kita sentiasa dalam redha Allah :) aamiin .
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |