Iylia Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang

Posted by AQMAL IYLIA
28/10/2013 : 9.04PM(Isnin)

Assalamualaikum warahmatullah wabaraktuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger .

sini gua nak share pasal product kecantikkan plak . gua bosan dah asyik update pasal cinta , pasal life gua . sini gua nak share barang baik pulak . barang baik bagi gua . bagi hampaa ? nilai sendiri laa . meh gua tunjuk kat lu orang rupa gua masa dulu . maksud gua dalam sebulan yg lepas , dua bulan yg lepas , tiga bulan yg lepas dan mungkin setahun yg lepas . sebenarnya gua malu nak share kat hampa gamba buruk gua . tapi nak promote punya pasal . lagipun untuk kecantikkan . so gua berani share . please jangan gelakkan waa >.< weh ! janji ngan gua jangan gelakkan gua !

SEBELUM





so , neh gambar hundred percent tak edit dari guaa . punya gua nak tunjuk keberkesanan produk yang gua guna neh . sampai gua sanggup kasi gambaq ori kat hampaa . segan habis dah neh :D neh gambar since tahun lepas dengan tahun neh sahaja .

SELEPAS






so uolssssss . can you see the different before and after ? walaupun takde la begitu ketara perubahannya tapi caya la cakap gua . kalau hampa pakai produk neh , mmg hampa akan berpuas hati la . yang penting kena tekad . jangan bagai melepaskan batuk di tangga . chaiyokkk ! jujur la gua cakap , sebelum kulit gua dah okay sikit neh , kompiden level gua mmg tak tinggi langsung . gua sentiasa rasa tersisih . gua sentiasa rasa malu . tgk kulit gua dah la . berminyak teruk , gelap , burn terang tangg tanggg , parut jerawat nauzubillah .

kulit sensitif mcm gua neh sgt susah nak cari produk yg sesuai untuk muka . berpuluh puluh duit gua habis . semua tak bekesan . gua ada resdung yg agak teruk . so kulit serta hormon gua tidak la begitu stabil . kalau gua stress , gua kena ekon melebihi jam yg ditetapkan , gua kena panas telebih had , kulit gua automatik teruk . jerawat keluar tanpa dipinta . kalau burn tayah kata la . dah mcm kaler cekelat cadbury kulit neh .

setelah membe gua promote Collogen neh . gua terus cuba . walaupun pada mulanya gua macam ragu-2 . sebab gua mmg tak caya lagi dah ngan produk kecantikkan segala bagaii . medang nipuu . sebulan yg lepas gua guna produk kat bawah neh . Alhamdulillah serius gua sgt berpuas hati . membe membe gua pun ada tegur pasal kulit gua yg dah sedikit cerah . parut jerawat pun dah kurang . kurang tak bermakna hilang terus . take time k . baru sebulan . tadaaaaaaaaaaaaaa !

tak mahal pun produk neh . under 30 hengget malaysiaaa . jangan risau produk neh tak melibatkan proses pengelupasan mahupun merah merah dibahagian muka . kalau korang guna produk yang buatkan kulit korang mengulapas , actually produk tu tidaklah terlalu bagus kerana ia mampu menipiskan kulit muka engkorangggg . takmauu takmauu .

produk neh membekalkan sabun dan cream . day cream and night cream . day cream mcm biasa la . pakai lepas sabun muka . kalau nak keluar , pakai la . kalau duk rumah jea , tayah la . takde sape tgk . night cream pakai sebelum tido lepas semayang isyak . so dia akan kekal lama kat muka . insyaallah dalam seminggu , hampa dah boleh nampak perbezaan . Dah ramai dah yg pakai produk neh . Sebulan pun tak habis lagi tauu . dengan bajet yg rendah hampa boleh jadi cantik . takkan taknak cuba kann ? cari balik confident level hampaa ! you can do it ! haha . semangat :D nak cantik biar cantik beramai ramai . tak gituu ?



thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |