The Mysterious #WINNERTAKESEARTH

Posted by AQMAL IYLIA
2/11/2013 : 10.42 AM (Sabtu)
Assalamualaikum warahmatullah wabaraktuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger Salam Deepavali . 

masa aku tengah enak sambil dibuai rasa berjalan kat fesbuk dengan penuh riang ria di hari raya deepavali , aku ternampak artikel pasal lelaki berjubah hitam yg menyaksikan perlawanan bola sepak . so aku mcm tertarik nak baca isi artikel tu . Bukan apa , aku rasa mcm seram plak tengok lelaki berjubah neh . dah macam mengamalkan ilmu hitam la plak . Maklumlah , kat negara negara barat neh , wujud kot geng geng yang ala ala membunuh pakai benda bukan-2 neh dengan pakaian ala ala hitam semuanyaa .

Time perlawanan antara BayernMunchern VS Hertha Berlin , Sabtu yang lepas , depa pun datang dari arah atas dan menggemparkan stadium tu sendiri . Semua mata memandang depa sebab mungkin depa rasa peliks dengan kehadiran lelaki lelaki yang menyeramkan neh ha . Even menyeramkan pun , depa jadi femes jugak la sebab banyak lensa kamera tertumpu kat depa berbanding perlawanan bola sepak yang sedang berlangsung :3



yang menghairankan penonton kat situ bila depa angkat satu kain rentang kecil yang bertulis
persoalannya sekarang neh , siapa lelaki lelaki ini ? siapa lelaki lelaki yang menyeramkan dan menggemparkan arena sukan bola sepak dunia ? Setakat neh masih belum ada yang mampu menghuraikan , menjelaskan siapa mereka neh . Yang penting aku tgk muka depa pun dah menakutkan . Harapnya malam neh boleh tido dengan lena >.<
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |