R I N D U

Posted by AQMAL IYLIA









babe , aku rindu .

rindu apa ?
rindu nak mengupdate blog .
lama rasanya tak update .

gua bukan pelajar sekolah lagi dah . kali neh mmg takkan patah balik ke sekolah dah . alhamdulillah , gua selamat tamatkan tingkatan 6 kat SMKJ . sedih , gembira , sunyi semua ada . perfecto .

rindu terhadap classmates , cikgu cikgu , junior , musuh , adik adik , pakgad , makcik kantin , makcik cleaner sungguh menebal .
rindu suasana sekolah yg tak penah sunyi . mcm mcm bunyi binatang yang dibuat buat duk ada . paling gua ingat bunyi "kenyalang" -_-

kali neh mmg betul betul berpisah dengan kawan kawan baik . kalau ada rezeki , ada masa , baru masing masing berjumpa . melepak . tapi sampai skrg , masih belum sempat jumpa secara beramai ramai . hm . kecewa .

ingatkan dulu lepas habis SPM , tak dapat jumpa lagi dah . tapi rezeki depan mata , dapat sambung tingkatan 6 , kami get back . bilangan kawan pun makin bertambah . ada yang baru , ada yang lama . gembira . gembira sangat

sekarang semua bawak diri . semua keluar mencari rezeki . buat tampung hidup . ada rezeki , insyaallah akan ada yang pergi sambung belajar nanti . tambah ilmu . aku ? bergantung kepada rezeki . kita tgk apa yang akan jadi .

setiap hari , aku rindu . kadang-2 tak mampu simpan perasaan rindukan kawan kawan . nasib ada teman yg setia dengar kisah sedih aku . dengar luahan rindu aku . dengar nangis aku .

nasib wujud social network . seperti  twitter , fesbuk , wechat , insta , whatsapp dan sebagainya . dapat jugak berhubung satu sama lain dengan depa . selebihnya hanya mampu contact dengan doa .
depa hadiah dari Allah . hanya Dia yang boleh jaga mereka . sbb aku jauh . jauh sangat ;')

                                                                                                                                   ikhlas ,
                                                                                                                                   iylia-2014
                                                                                                                                  12.56 Am
                                                                                                                                   Sun



thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |