Baju Tengku Cantik ?

Posted by AQMAL IYLIA
assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . salam 1Malaysia . salam 1Blogger .

neh la baju yang dimaksudkan . bukan cantik sebenaqnya yang hendak disampaikan oleh kaum adam tu . lebih kepada baju kenangan . kiokkk ^-^

****** : hyee , cantik baju .
tengku : #garu kepalaa#

yeaa , tengku tahu kau kenal sangat dengan baju tengku neh kan . terima kasih sebab masih ingatt :) nampaknya ingatan kau kuat . alhamdulillah . oh , lupa nak habaq . situasi neh berlaku masa tengku pegi kenduri just now . ada dua kenduri yang tengku kena terjah . dan tengku dah minta ayu bawak tengku kerana sebab-2 tertentu . terima kasih ayu ^-^ minta maaf la buat siapa-2 yang tengku tak balas msg atau kol :) tengku neh tak kaya nak buh kedit selalu . HAHA . apa-2 kol jea rumah terus . insyaallah tengku jawab .

tengku dah rasa something bad dah sebelum nak pegi kenduri kat rumah abang (UCOP) . tengku tahu tengku nak kena terjah kawasan tu . tengku terpaksa menghadap orang yang tengku tak sanggup nak tengok . bukan sebab tengku benci tapi untuk kebaikan tengku dan beliau sendiri . dan alhamdulillah , tengku kuat :) and guess what . memang terjumpa pun dengan insan tersebut . tengku tengok dari jauh jeaa sebab bukan jenis tengku nak pergi tegur-2 neh kan :)

saja tengku usha gelagat beliau dari jauh . nampak bebeno perangai dye tak berubah . cara dye dan segala bagai lagi . okay la tu kan kalau dye tak berubah :) good for him and everyone .

notakakipendek : kadang-2 bila benda yang kita taknak jadi tu terjadi , kita kena hadapi dengan senyuman . dan cuba tabahkan diri serta kuatkan hati . insyaallah kita boleh control diri kita . bak kata ENCIK SAYANG , kita yang control diri kita . bukan org lain :) yang berlalu biarkan berlalu . teruskan hidup untuk kebahagiaan masing-2 . semua yang terjadi ada hikmah dan terima kasih sebab menjadi "KAWAN" saya FAIZI ^-^ terima kasih sebab berjaya buka pintu hati saya .

p/s : wassalam .
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |