Hati Seorang Wanita

Posted by AQMAL IYLIA
10/12/2011 : 1.44 PM (sabtu)

assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . salam 1Malaysia . salam 1Blogger .

hyee peeps . sihat semua ? ekceli harini tengku nak share something dengan korang masa tengku tengah blogwalking dua tiga minit yang lepas . apa yang owner blog tu post mcm best dan menarik jea tengku rasa . so tak salah tengku nak share dengan semua silent readers tengku yang berjantina lelaki dan perempuan di luar sana . cewah ! :) link blog owner tersebut ada bawah neh haa . usha la kalau rajin ^-^ jangan tunjuk sangat yang kau tu pemalas .

http://pemaniskata.blogspot.com/

dah ready nak tahu isi hati seorang wanita/gadis ? kita mulakan dengan bismillah yeaa . bukan dengan makan jea kita mulakan dengan bismillah . apa jea yang kita buat , mulakan dengan bismillah supaya ada kap ba ra kap alip ta nun , keberkatan :) baca bawah :)

SENSITIF : bukan bermaksud suka merajuk tapi cuma mahukan lebih perhatian :)

CEREWET : cerewet dengan wanita sangat tak bleh dielakkan . bukan bermaksud fussy tak tentu hala cuma wanita/gadis sukakan ketilitian , cermat dan kadang-2 teringin jugak LELAKI ikut cakap atau rentak diaa kadang kala :)

HALUS : bagaikan sehelai sutera , cantik , mulus , lembut dan mudah dicarik dan terkoyak . walaupun seseorang wanita memaafkan seseorang yang lain diatas kesalahn yang telah dilakukan , biasanya wanita akan ingat kesalahan tersebut untuk dijadikan sebagai pengajaran . bukan dendam . marah seorang wanita tak lama . kerana hati wanita halus dan lembut :)

IKHLAS : keikhlasan seorang wanita tak perlu diragui . yes ! wanita tak suka kalau cinta dan kasih sayang nya disoalkan . kalau dia kata sayang maknanya dia sayang . tayah nak buat-2 toya :DD

KORBAN : wanita adalah insan yang sanggup berkorban apa saja untuk seseorang yang amat disayangi , ibu bapa , anak-2 dan suami . wanita amat tabah .

PRIHATIN : sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam . bukan skodeng :)

MANJA : walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari , naluri seorang wanita masih lagi tetap seorang wanita . suka bermanja hanya kepada insan yang bernama LELAKI atau IBU namun juga sesama kaum :) bukan gatai tapi lumrah ^-^

EGO : wanita yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan yang dicintainya .

CINTA : CINTA pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus :)

SEKS : seks bukanlah segla galanya bagi wanita sebab wanita diciptakan dengan 9 napsu dan 1 akal . NAFSU yang banyak tak tertumpu kepada 1 saja . LELAKI plak dijadikan dengan 9 akal dan 1 nafsu . fungsi lelaki adalah membimbing wanita dan bukan menghanyutkan . haaaa , betul , betul , betul :)
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |