hye August ! Muet Lebih Susah Dari Pengajian AM ^^v

Posted by AQMAL IYLIA
1/8/2012 : 4.58 PM (Rabu)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara .

Hye August . Pelase be nice all the time yaww ! :)

Hye rakyat jelata . Sihat dop ? Okay okay , saya sihat . alhamdulillah . berat saya dah turun 1 kg . puih ! :DD fakta tak saheh saja semua tuu . Takde beza punn . taktau la kalau orang lain nampak perbezaan . Wink wink *angkat kening kanan* tapi saya rasa macam sama jaa . takde beza *turun kening* hmm . Lupakan , bukan niat saya berpuasa untuk menguruskan badan . Kalau kau nak kurus kurus tayah tunggu bulan puasa baru nak kurus . Pergi berlari satu malaysia . jangan kata kurus , kiok terus saya rasa :D

Betulkan niat yea adik adik . Niat puasa plak jangan lupa yea . Kau tak niat puasa , sama jea macam kau tak puasa . jangan ingat orang pergi beli nasi kandaq tiap tiap petang bermakna org tuu tidak puasa . Tiba tiba* Saya bukan apa . Kerja saya tiap tiap petang pergi beli nasi kandaq bungkuih untuk adek besaq dan abg besaq . Untuk berbuka . Bukan sebab ceng puasa . Tapi boleh jea ada muka toyaa gelak gelak , senyum senyum sinis mulut herot petot tanda perli . Grr . Nak tengok seseorang tu puasa atau tak , tengok kening dye la !

Korang jangan pegi usha betul betul pulak kening orang . Saya memain jea kot . Why so serious ? :D Oh yea , saya ada test harini . 3 paper dalam masa satu hari . Satu paper sejam . Actually ada empat paper harini . tapi satu subject lagi saya tak ambik . So empat tolak satu sama dengan tiga ! ^^v alhamdulillah semua pernah pergi tadika . So subject untuk paper saya harini cuma la pengajian am , muet , dan bahasa melayu . And guess what ? muet lagi susah dari pengajian am . Haha . Naik juling baca text that given to us ==' aiyyoo ! panjang lebar awok . Soalan pengajian am pulak , cikgu kata kalau kamu tengok jawapan dekat buku , terang terang jawapan kamu salah sebab soalan yang diberi berkaitan dengan KBKK . tapiiii , saya tak rasa macam KBKK pun cikguu ? err =='

entahlah . cikgu kata jangan ambil pusing sangat dengan test yang cikgu bagi neh . Hanya untuk lihat tahap students saja . Kalau kau gagal pun takpe . Kita perbaiki sebelum bulan sebelas . The real one . Hoho . Masa dah tak banyak . Tapi jangan terlalu gelabah . APTB nantii . Santai la jugak jawab paper paper alah tadi ditemani dengan sakit perut . haih . Entah kenapa . Asek sakit perut jea qeja . Kepala pun mula la lentok atas meja berkali kali sebab nak tahan sakit . meluat nya ! ada rama rama ka dalam perut i neh ? :(

Hm , yang lepas biarkan berlalu . Ready untuk paper esok plak . Ready ke ? Dari balik kelas tadi sampai sekarang asek mengadap fesbuk and twitter jea . Kalau la dalam exam ada subject twitter , confirm 4.0 ohkayy . And makpak mesti bangga . *translate* . Bagi saya kalau ada subject fesbuk lagi makpak saya bangga kot . Saya like sana , share sini , tag sana , post sini . and last buh relationship .Setaii ! :D

p palang s : no matter what happen , i will always loveyou boy . *muntah sebakul* bye .
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |