Broken Heart but Im In Love Again and Over Again .

Posted by AQMAL IYLIA
14/2/12013 : 1.13 PM(Khamis)

Assalamualaikum warahmatullah wabaraktuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam 1Belia .

*sambil bertemankan roti canai sebijik di sebelah kanan dan air teh disebelah kiri * ha . atudiaa . tajuk entry saja inallillah punya panjang . sila baca tajuk entry dengan satu napas . k , semputttt :DD tipu la kalau semput . rasanya tak panjang pun tajuk entry . over tau !

seperti yang kita ketahui , saya tengah broken heart sekarang . totally down . ini semua gara gara ..................... laptop :(
sebenarnya dalam laptop tecik saya neh , saya ada tulis satu novel . memang cita cita lama dah nak tulis novel pa semua neh . tapi baru 3 chapter saya tulis . hanya beberapa org jea yang sempat baca permulaan novel tuu . but now , hasil nukilan saya tu dah hilang gara gara diformat balik laptop neh sebab rosak .
so , semua benda dalam laptop neh gone ! gone !

bukan setakat hasil nukilan saya tu jea yang lesap dibawa angin sepoi sepoi bahasa malahan gambar2 pakwe , bekas bekas pakwe sume dah hilang . malahan ? penggunaan penandawacana yang baik . haha :D baru sekarang saya rasa betapa pentingnya "pendrive" . bila ada rasa benda penting jea campak jea semua dalam pendrive . selamat jea kat situ . tak gaduh nak lesap lesap kecuali kalau pendrive tu kuaja nak naya tuan sendiri . sekarang banyak dah keluar berita pendrive buat jahat kat tuan sendiri . buktinya banyak fail fail penting hilang tanpa sebab . banyak juga pendrive yang dijangkiti virus virus setonirojim . ops !

okay , tu part broken heart . broken habis dah tuu . haha . ingat senang ke nak buat novel . tu la ada kadang2 setengah penulis ambil masa setahun lebih nak hasilkan satu novel . saya buat 3 chapter dalam masa 3 hari . haha . entah betul ke tak konsep novel saya tu . kalau dihantar kat mana mana syarikat penerbitan , tak dan masuk pintu syarikat , novel saya dah kena tendang pa *seret domo besar*

sekarang part Im In Love plak k . alolo , piya piya omeyy . haha . rindu piyaaa :'( sejak semalam ye kanak kanak sekalian saya jatuh cinta dengan seseorang . err , maksud saya jatuh cinta dengan suara seseorang . siapa dia ? dipersilakan encik mimpiii !
k , jangan mimpi la kalau kau nak tengok muka encik mimpi neh macam mana . sepanjang video dye on youtube apa semua , hanya berlatarbelakangkan background bilik , badan , jari , baju , gitar dan bantal pink , cadar pink dan lirik lagu . tak dapek yo nak usha muka . tapi dari segi suara dah dapat tahu muka encik mimpi neh handsome , macho , comel . Encik Mimpi sendiri yang kata dye handsome . bayangkan hanya tengok jari2 dye saja dah ada yang jatuh cinta . haha . parah -_-' beliau ada juga buat parody video and so on . just go and click Encik Mimpi on youtube .

marathon video encik mimpi sejak dari semalam lagi . rasanya semua video dye saya dah tengok . dan tadi , baru sekejap tadi saya layan video matlupi plak . beliau dah grad . tahniah matlupi . finally :) sejak bertahun kau kat negara org , lepasneh boleh pulang ke malaysia dan menabur bakti ^^





thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |