Happy Belated Birthday Nurashikin :)

Posted by AQMAL IYLIA
6/2/2013 : 7.47 (Rabu)

Assalamualaikum and a very goodmorning :) Have a nice day everyone . Salam 1Malaysia salam 1Belia .

wanna wish Happy Birthday to my dear sis Nurashikin Bt Saidin . sweet 19 finally . may Allah bless you and may your wish come true , my dear . Saya sayang awk k . Sorry for the tepunggtepungg semalam . memang dirancang . sampai nanges nanges kan ? again , so sorry . hehe .

sorry no cake , no birthday present . coming soon , insyaallah :)

sempena birhday dak kecik neh , saya ngan membe membe pergi la ambil suntikan HPV di klinik kesihatan kat area kulim neh ha . lepas rehat semalam , kami pergi then patah balik ke sekolah . nasib cikgu lepas . sampai sekarang terasa lagi lenguh lenguh kat lengan neh ha . tdo semalam pun berjaga jaga jea .

bayangkan dari pkol 6 petang semalam sampai pkol 6 pagi neh saya tdo nya punnn . rasa berdosa gila tdo lelama . mula mula ajet nya nak tdo sat jea sebab nak bangun tgk setia hujung nyawa tu haa . sekali terbabas sampai pagi neh . hasilnya , saya tak ke sekolah harini . tak larat plak rasa . dah la ada homework and assgment nak kena hantar harini . pospon gamaknya .

esok plak ada exam dan presentation . double triple cheese stress --' every week ada saja benda nak kena setel . benda wajib ada setiap minggu ialah EXAM . again , EXAMMMMMMMMMM *jerit* benda wajib setel sebelum habis sem dua plak , assgment PBS . saya punya assgment cuma satu jea , Pengajian Am . bebudak lain ada dua assgment nak kena setel sebelum bulan 4 . satu pun pening saya pk idea . macam mana la depa nak setel sampai dua gamaknya ? but I know they can do it . go baby go ! ;)

gtg , chow :)
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |