Yoona Bukan Yuna

Posted by AQMAL IYLIA
13/2/2013 : 11.39PM(Rabu)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam 1Belia .

Hola everybody . lambai lambai sikit meh .
setelah beberapa hari menyepi , harini saya muncul kembali dengan membawa cerita sensasi , terhangat di abad ini dalam rancangan tuttt tuttt .....
sebelum saya utarakan serta memanjangkan lagi cerita yang bakal saya curahkan serta sajikan malam neh , marilah kita bermukadimah sebentar . ye ? :DD ada siapa siapa yang kenal dengan mereka di bawah ini ...
dan ini ....
okay , kedua bebudak perempuan kpop diatas adalah kumpulan yang sama sebenaqnya . saja buat pening >.< shout for Girl Generations tions tions tions tions tions tionssss *bergaung*

bukannya saya nak cerita pasal kpop kat sini k . bukan nak cerita pasal music ke drama dorang ke apa ke . bukan jugak nak cerita pasal "I want nobody nobody but you" . bukan k bukan :) sama sekali bukan . cuma nak crita kat korang pasal salah seorang ahli kaki panjang sama tinggi sama bentuk kat atas neh ha .
hanya pasal seorang yang saya nak cerita dalam banyak banyak tu .

tadi siang angah saya tanya
angah : "dah tengok yuna malaysia ? sebijik"
saya : yuna ? --' kalau yuna tu biasa la kan .
angah : *search google pasal Yoona Malaysia*
saya : laa , yoona korea . ingat Yuna malaysia .

sempat jugak la godek godek google pasal cik Yoona Malaysia tu then cari nama sebenar dye apa sume . wajib ye kalau kita nak cerita atau sampaikan sesuatu haruslah buat homework dulu agar apa yang kita sampaikan tu berguna , tepat , telus , amanah , jujur , fatanah , siddiq . errr . bukan angah saya jea yang tergoda dengan cik Yoona malaysia neh , abang saya yang pendiam pemalu tu pun sama . angah siap bayangkan dye Jong Kook lagi .kepada angah ,  jujur la eh angah , yaa taknak menipu . sebenarnya angah tak layak jadi Jong Kook . Angah sesuai jadi Kang Gary :DD HIDUP RUNNING MAN !

let me show you rupa Yoona Malaysia a.k.a

Rab'iatul Afifah


 dulu k . then baru kita bandingkan and bla bla .

now , dipersilakan Yoona from SNSD plak :)
dorang berdua diatas neh dikatakan kembar seiras lain mak lain pak . muka ala ala sama . dan yang sewaktu dengannya la :) meh nak tunjuk meh . then korang nilai la sendiri .


so , any comment ? any pendapat ? yang penting bagi saya sekarangg neh , dua dua lawa ^^

oh yea , esk Valentine Day ! jangan gatai gatai nak sambut . tengok bola lagi bagus k . biaq kapiaq jea sambut . hampa p tengok bola esok ! tak minat bola pun tengok jugak !



thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |