11/11/2011 Blogging VS Vlogging

Posted by AQMAL IYLIA
11/11/2011 : 10.28 AM (jumaat)

assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . salam 1Malaysia salam 1Blogger .

apa yang ada pada sebelas haribulan sebelas tahun duaribusebelas neh ? kompem-2 ada yang kawen harini , ada yang bertunang harini , ada yang couple harini , ada yang dapat anak harini . mungkin ada jugak yang mengalami kesedihan harini disebabkan kehilangan orang-2 yang tersayang . kita bukan tuhan kan ^-^ semua neh sudah ditentukan oleh yang maha Esa :) sweet jea kan tarikh neh . ada yang nak masuk meminang tengku harini ? tengku on jea . HAHA .

bukan yang tu tengku nak kecoh-2 kat sini . tak kisah la apa yang bakal berlaku harini yang penting baik-2 jea kan . baik bagi tengku dan baik juga bagi anda . sini tengku nak kepoh-2 pasal dua benda neh ha . pasal blogging and vlogging . mungkin kat luar sana dah tahu apa ke benda alah neh . tapi tengku nak share jugak . nak jugak . kalau apa yang tengku kongsikan neh salah , sila la tegur atau perbetulkan . tengku terima dengan hati yang terbuka . saya budak baru belajar . tehee #ayat macam budak baru berblogging#


meh kita cakap pasal Blogging dulu yea . blogging neh lebih kepada menulis dengan menekan keyboard tanpa mengeluarkan suara . melalui bidang neh , kita masih boleh mengeluarkan pendapat kita dalam penulisan . bukan sekdar pendapat , luahan perasaan ke , melepaskan rindu ke atau apa-2 saja bersertakan niat dengan syarat-2 tertentu . ada batas dalam berblogging neh so make sure to para blogger mengikut syarat-2 berblogging kalau korang taknak kena saman . sekarang neh dah banyak blogger kena saman gara-2 salahgunakan kuasa yang diberi . huu . and , bloggeing neh juga boleh membuat duit ^-^ dalam berblogging neh tengku lebih minat kepada CIK EPAL gojes . terima kasih .


okay done . pasal Vlogging pula . bagi tengku la kan , vlogging neh lebih best tapi belum masa lagi tengku nak bergerak setapak dengan dunia vlogging neh . apa tu vlogging ? vlogging neh lebih kepada rakaman video . but at the same time , lebih kurang sama dengan blogging juga sebab melalui vlogging neh para vlogger boleh meluahkan perasaan , cerita pa saja yang dorang nak cter or share something yang berguna mahupun tak berguna . sesuai la arena neh dengan tengku sebab tengku neh banyak cakap walaupun agak pemalu . tapi malangnya suara tak sedap . ala-2 ella gitewww :DD sape-2 yang nak dengar suara tengku boleh la call . neh number dye : 0175999999 . dalam bervlogging neh , tengku lebih minat ke arah matLUTHFI . santai jea kalau tengok video-2 beliau :)

p/s : yang neh jea tengku nak sharekan harini rasanya :) lepas neh ada yang berminat untuk bervlogging ? goodluck to you ^-^ cemana plak dengan tengku ? hm . coming soon , insyallah . teheee. wassalam :)
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |