Stalk Stalk ^^

Posted by AQMAL IYLIA
25/6/2012 : 10.58 PM Isnin)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara .

Hye you ! Dah nak balik keyell dah kan ? Cepat betul cuti sem you berlalu . Dan malang juga bagi i sebab sepanjang sebulan you bercuti neh , sekali pun i tak dapat stalk you depan mata kepala i sendiri . Geram betul dengan diri sendiri . Sebelum sebelum neh dalam i takde niat nak stalk you , boleh plak terjumpa you . Neh dengan lafaz niat i nak stalk you , lubang hidung pun i tak nampak . Betul la kata orang . Benda yang kita rancang neh tak semuanya menjadi dan dapat . Kadang kadang yang kita tak rancang tu la yang kita dapat . takpa la , next time i try stalk you lagi . Hehe

SO dengan lafaz bismillah saya nak story sikit apa yang jadi harini . Harini saya buat bbq kat rumah . Tapi takde la besar besaran . Hanya 9 orang yang terlibat . Tu pun kira alhamdulillah . Nasib semua bekerjasama . Saya pun takde la ralat sangat . Kan ? Thankyou thankyou . Tujuan saya buat semua neh ? Okay correction . Bukan saya . Tapi kami . Kami ? yela , saya , awie , romeo , asrul , aqasha , sarah , wany , nad , ayu :) Tujuan kami buat semua neh ? Simple jea jawapan saya . Kami sengaja buat semua neh . Dan yea , memang kami sengaja jugak ponteng sekolah semata mata nak buat semua neh . Astagfirullahalazim .

Takde la . bagi saya tujuan buat semua neh untuk merapatkan lagi kami dengan tiga jejaka dan juga memerangkap sebagai kawan baru kami . Untuk pengetahuan korang . Pernah tak korang terbaca tertengok saya update atau mention pasal romeo , aqasha mahupun asrul ? Tak penah kan ? Maknanya mereka la kawan baru kami ^^ Okay guys , depa neh kawan baru kami . Kami berbeza sekolah dan Tingkatan 6 neh la yang menyatukan serta merapatkan hubungan persahabatan kami :) Nice kan ? Walaupun kami semua baru kenal tapi kami rapat dan tak kekok bersama . Entahla , mungkin kami semua neh terlalu ramah dan tak kisah berkawan dengan siapa sahaja . Mungkin ^^

Next entry saya cerita lebih lanjut yea . Gambaq pun saya akan wapelodd nanti ^^ See ya . Assalamualaikum ^^
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |