Help Me Get To Jannah , Sayang ^^

Posted by AQMAL IYLIA
29/6/2012 : 9.25 PM (Jumaat)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khimat Negara .
Entry last untuk harini saya nak update entry yang gataii gedik , geli geli sikit . Haha . Okay , entah apa apa -_-'

Awokk awokk semua . Saya bukan gatal nak kawen tahu . Dan tak bermakna saya dah ada calon tahu . Kadang kadang saya rasa , kita berdoa dari sekarang moga moga doa kita diperkenankan oleh ALLAH ^^ yela , saya tahu saya muda lagi . Dah la muda , comel plak tu . Ha , minta maaf . Saja puji diri sendiri . Tak puaih hati ? Kehkeh .

Setiap orang nak kawen . Cer habaq sikit sape yang taknak kawen ? Tipu ah kan kalau kau taknak kawen . Kawen tu wajib cuma kita tak tahu cepat atau lambat jea kan . Sampai serunyaa , kita kawen laa :) Ada yang bengang dengan saya sebab asek duk update status *Hye bakal suami* and bla bla . Haha . Cerita la sama i boboyy kenapa you bengang . Nak jadi laki i ka ? Haha . Guys , saya memain saja tentang status yang saya update semua . Tapi ada jugak status saya yang berunsur doa . Untuk kongsi sama sama ngan yuolss .

Guys , sape pun bakal tunang saya , bakal suami saya , suami saya . Saya nak dia tahu semua neh . Penuh ikhlas saya taip neh ^^v

Bismillahhirrahmanirrahim ^^

Dear future husband , i'll be a good wife ever after Nikah as long as you promise me one thing . Help me and accompany me in getting to Jannah ^^

I will cook , i will clean , i will shop , i will be the best housewife ever . Insyaallah ^^
I will dress up for you , i will maintain my appearance for you . I will make sure to be the best wife i can be . Insyaallah ^^
I will have as many children as you want . I will raise your children to be the best they can be . I will be the best mother . Insyaallah ^^
AS LONG AS YOU PROMISE ME ONE THING . HELP ME GET TO JANNAH ^^v





                                                                                                                Sincerely : 
                                                                                                         your future wife <3



thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |