Loqlaq Depa Neh . Orang Lain Pun Bayar Cukai Jalan Kot .

Posted by AQMAL IYLIA
27/6/2012 : 10.00PM(Rabu)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara .

DP saya masa sempena bulan Ramadhan tahun lepas . Haha . Sangat takleh blah . Macam budak budak . Oman pun tak berapa kuat masa neh . Annoying sikit :D

Hye semuaaa ^^ Bertemu kita kembali dalam rancangan *takleh blah nokkk* Hm . Penat dan agak boring sedikit pergi sekolah harini . Semua busyy . Paham tak ? Busy busy busy . Adehh . Depa busy sukan laa . Sayaa busy tengok sajaa . Sukan esok hari so memang kelam kabut ah kan . Suka tawww buat kerja last minit . Kelam kabut kan jadinyaa -_-

Nasib jugak la raptai hanya dua kali jea . Mau depa duk buat gila raptai dari pagi sampai balik , gelap kulit muka . Satgi gaduh la makpak tak kenai anak sendiri . Kononnyaa anak depa dulu putih melepakk . Anak cina pun depa ngaku anak depa , then sebab raptai jea gelap teruih kulit muka . Pastu mula la main saman saman . Macam tak paham makpak la neh ? Manjakan anak sangat . haih . Kalau Puan Zailina dapat tahu anak dye kena marah ke denda ka , lagi dye suh cikgu tu balun anak dye . Sedih campuq sukaa wokk ^^

Nampak tak beza makpak zaman lady gaga dengan makpak zaman p.ramlee  ? Haha . Saya suka menyimpang sebelum masuk topik sebenar . Entah kenapa . lol ;p Eh , tadi petang saya keluar . Keluar lagi ? Ish . Yea la . saya keluar lagi dengan Puan plak kali neh . Saya teman beliau beli barang . Kesian plak nak kasi beliau pergi sorang sorang . Kalau pergi dengan adek adek kang , habis beratus ratus plak . Kalau pegi dengan saya cuma habis seratus dua je .Boleh tera tu ? Entah kenapa harini saya rasa pengguna jalanraya di daerah kulim neh begitu loqlaq dan tak memikirkan tentang keselamatan langsung .

Naik darah saya tengok . Ada yang bawak kelam kabut . Bini ke laki dye yang mati pun entahla kan . Yela , bawak laju sangat . Orang kasi potong , taknak lak potong . Rasa nak bawak keluaq kepala dari tingkap then kata *hang nak potong takmau nahaii?* Nasib saya lemah lembut jea . Kalau tak saya buat dah :DD Puan pun beletiaq tawww . Puan kata *dah la kereta kita berapa cc jea . Dye plak duk bawak kelam kabut . Terbang kita dua satgi . Dah la kereta dye banyak cc punyaa*

Guys , gara gara teman Puan beli barang , saya terpaksa tolak pelawaan membe membe saya main futsal tadi petang dekat a one kilang lama kalau tak silap . Sungguh takde rezeki . Tapi saya rasa kalau saya pegi pun , mungkin saya tak main . Entah , saya rasa macam kekok nak bermain . Mungkin saya hanya akan jadi pompom girl . G to the O to the A to the L . Yeah ! J to the O to the M . Yeah ! B to the A to the L to the I to the K :DD Terkebil kebil la tu nak cantumkan satu satu huruf tu semua . Haha . Guys , take it easy , anything happen , keep smile and look busy :DD

p/s : Sedang melayan cerita Diari Ramadhan Raffique ^^ Tak lama lagi dah naka masuk Ramadhan . Tak sabaq tak sabaq . Hehe . Assalamualaikum .
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |