CHOMEL kan DIA ? ^^ Si Kacak Ampang

Posted by AQMAL IYLIA
23/6/2012 : 12.15(sabtu)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara .

oh tuhan ku sayang dia
oh tuhan ku rindu dia
dimanakah hilangnya dirinya yang bernama cinta .
sungguh bukan perpisahan ku mahu .
sungguh tak bermaya diriku .
disaat aku disingkirkan oleh dirimu .
apa yang harus aku perkatakan .
kini ku telah dilupakan .
mungkinkah ini bisa membuat kau bahagia .
dimanakah kesilapan diriku ..
cubalah kau terangi padaku .
agar bisa dapat ku mengerti puncanya perpisahan ini .
kau senyum aku menangis . kau gembira aku berduka .
mengapakah tiada akhirnya dalam bercinta .
sedangkan aku telah berjanji .
aku akan setia menanti .
kenali diri mu dikala sepi dikala kau sedih .
ku doakan dia terus bahagia .
bersama insan yang dicinta .
andainya ku tidak pernah hidup di hatinya .
kini semuanya sudah tiada lagi .
senyuman yang terukir di bibir , semenjak telah terjadi perpisahan ini .
cinta dia .

Okay guys . Nak bangga sat boleh tak ? Sat jea . Tahniah buat diri saya sendiri sebab berjaya menaip lirik lagu neh dengan begitu cepat . Salah satu korang nak tingkatkan kelajuan korang menaip adalah dengan bukak youtube dan menaip ikot lirik tersebut . Kadang kadang korang akan terlepas one or any word then korang akan jadi geram . Then korang akan perbaiki dan terus perbaiki . Bukan COPY and PASTE okay . Kalau hat tu , Kiko saya pun reti buat ;p Malangnya , sampai sekarang kalau saya menaip , saya masih kena pandang keyboard . Orang lain rilek jea menaip sambil pejam mata . menaip pakai kaki pakai sudu apa semua . saya jugak yang terkebil kebil . Macam la korang kesah kan saya tulis terkebil kebil pun ? :'(

Hat panjang panjang yang saya tulis atas tu bukannya karangan 700 patah perkataan tau . Bukan juga pantun mahupun peribahasa atau sajak . Neh lirik lagu . Act , dah lama saya dengar lagu neh . Lama la jugak . Cover by Chomel . Saja saya nak heboh kat sini . Harini atas permintaan , saya akan update tentang seseorang yang rapat dengan saya . Too close i think . Biasalah kan . Nama juga kawan lelaki . Selagi seseorang tu bertitle kawan , maka automatik dye akan rapat dengan saya ^^

I kenal dye melalui laman sesawang yang sentiasa popular(fesbuk)walaupun ramai yang dah beralih kepada burung biru tweet tweet . Jujur la i cakap kat you guys , i tak tahu sejak bila si kacak neh wujud dalam friendlist i . Tuptup kami balas balas comment kat status i and then merepek sama sama . So from that la , we getting too close day by day . Oh my english :DD beliau juga suka kata yang beliau kacak . Yea , i tak nafikan semua tu . Sebab tu dye sudah ada relationshipp . Jengjeng . Perlu tak i upload gambar beliau kat sini ? Perlu tak ? Apa ? Tak perlu ? Okay , saya tak upload . Kang ramai yang curi kawan saya neh ha . Hehe . Btw , kami punya relationship as a fren still baru , still wangi , still fresh . Baru dua bulan macam tu kami berkawan .

Beliau pernah kata yang saya neh bagaikan magnet kepada beliau . Kerana dye akan selalu ingat saya sebagai kawan beliau yang omeyy omeyy giteww . Haha . Jarang la orang nak kata saya neh macam magnet . Selalu depa kata macam burung murai ada la sebab potpetpotpet entah apa apa . Tapi saya not all the time potpet okay . siyes kay siyes . Ikot mood jugak . Hehe . Guys , kawan saya neh bakal pergi Mesir lepas raya neh selama dua tahun . Sedih kan ? Dapat contact melalui fesbuk neh saja . Beliau pesan , *rajin rajin la online nanti . Apa apa hal i cari you kat sana* . Lebih kurang macam tu la bunyi dye eventhough not 100% :)

pesanan buat si kacak ampang : Hye si kacak ampang . nanti bawak i pergi ampang okay . Kita dah janji nak jerit kat sana sama sama . Hehe . I harap you bahagia kat sana dengan family ustaz ^^ I rasa jalan yang you pilih neh adalah terbaik . Mungkin semua neh dah tersurat untuk you . Jaga diri you selalu . Takmau patah patah kaki dah okay . Cukup la sekali . huhu . And you , bila dah ada kat mesir nanti , jaga diri you . You jauh dari family dan jauh dari negara you sendiri . Dekat sana nanti , you kena berdikari sendiri . Everything you buat sendiri . Dua tahun tu tak lama i rasa . Pejam celik then pejam lagi sekali , dah cukup dua tahun . Kan ? :) Si kacak , i just nak say thankyou untuk segalanya yang you pernah kata , pernah buat dan segalanya . I dah mengalah . I akan ingat segala pesan you . I akan tunggu you okay . Dua tahun je :DD TOLONG JANGAN LUPA KAWAN YOU NEH ! *capslock rosak*

p palang s : jangan terlalu sayang seseorang itu begitu mendalam kerana susah hendak kita lepaskan dia nanti . Sayang dia hanya 70% dan lagi 30% bersedialah untuk melepaskan dia pergi . Mungkin dia pergi kerana sudah bertemu dengan orang baru atau pergi meninggalkan kita selama lamanya kerana ALLAH lebih sayangkan dia . ASSALAMUALAIKUM ^^
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |