Already Done My First Presentation . Alhamdulillah ^^v

Posted by AQMAL IYLIA
15/7/2012 : 3.33PM(ahad)

Assalamualaikum warahmatullah wabaraktuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara .

Hye . Nama kite Aqmal Iylia . Boleh panggil kite Angelina Juling    (@-@) Okay la . Ramai dah kot yang kenal saya . Ada yang kenal saya dengan nama Ailyi Abdul dan ada juga kenal saya dengan nama Aqmal Iylia . Mana mana pon boleh awokk . Aiman tak keshahhh ;p Yang penting sebut nama saya bia molek . Kalau boleh bia bedengung dan cukup harakat yea . Pastikan juga hukum tajwid juga betul . Hehe

Semalam kan , kan . Saya rasa diri saya macamm ....
Stress ? yeaa , stress . Tapi takde la melampau sangat kan . Setakat stress biasa biasa jea . Takde la plak sampai nak buat head banging takpun hentuk pala kat dinding sampai dahi berbentuk love . Cuma saya tido lambat jea pun . Pukul 3 pagi pun mata duk katup buka katup buka . Rasa nak cucuk mata dengan garfuu . Bia jadi Kassimah Selamat :DD


As we know la kan , saya asek duk gempar gempurkan pasal presentation muet saya tuu haa . Kat fesbuk pun saya mention . Kat blog pun saya update . Mesti ramai yang bebaii kan ? Tapi saya tak kisah pung ! :DD Syukur alhamdulillah , berkat doa awok awok semua , saya berjaya setelkan presentation saya tadi dengan comel nya . Hikhik . Malangnya hanya dua group yang sempat present . Hat lain ada yang tak ready la , tak bawak laptop la and bla bla :) Kalau ikotkan saya sendiri pun tak ready . Tapi sampai bila nak potpone kan . Lagi pospon , lagilah cuak ==' Contohilah saya !

Team saya second group yang kena present . Masa nak kena pegi depan tuu , berat betul pungkoq nak bangun . Haha . Rasa macamm *makkkk , malasnyaa !* . Tapi sebenarnya nak cakap *makkk , yaa ketaqq . Nak muntah !* Hat tu yang betuinya . Apa apa saja aktiviti yang membabitkan keberanian saya , mesti saya nak muntah . Bukan setakat makan nasi jea saya muntah . hal remeh temeh cemtu pun buat perut saya macamm errr =' bluerk :)

Masa turn saya present secara solo , dengan lantangnya saya keluarkan suara . Untungkan kalau ada suara macam jantan sikit . Haha . Satu jea yang saya tak suka pasal perempuan kadang kadang . Bila sembang takpun gelak , masyaallah suaraa . Tak hengattt kooo ! Volume suara tu kalau boleh tinggi , mau lagi tinggi . Biar terburai halkumm . Kalau la ada halkumm . Tapiii perempuan mana ada halkum . Saja tifuuu ==' Tapiiiii , bila cikgu panggil suh cakap , suara kalah fasha sandhaa . Alahaii , lemah lembut nokk . Semut lalu tepi pun belum tentuu dengooo . Jangan kata semut , siput sedut pun tak dengoo . Hm . Kalau boleh seimbangkan laa . Kau sembang boleh plak suara curlasss gitewww , so kalau cikgu panggil suh bercakap , bia curlasss jugak ^^v baruu sweet . Hehe .

Banyak kelebihan suara tak berapa nak ayu macam saya neh . Contoh : boleh bagi arahan kawad and bla bla . Hehe . Jujur , suara saya tak ayu , tak lembut , tak manja macam awek awok . Sebab tu takde sape nak . Hehe . APTB ^^v

p palang s . Majulah sukan untuk negara ! bye .
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |