Saya Tahu Saya Kuat . Encik NM Pun Tahu Tu ^^v

Posted by AQMAL IYLIA
14/7/2012 : 6.43PM(Sabtu)

Assalamualaikum warahmatullah wabaraktuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara .

Hye guys . Kita update blog sambil ditemani si kiko kat sebelah neh haa . Apa yang buas sangat kucing seko neh pun tak tahu laa . Nak kata lapa , padahal dah makan dengan putih tadi . Kecoh plak duk bunyi bunyii kan . Saya dengan baik hatinya ignore la kiko kat sebelah neh . Bia dye tahu erti penyesalan :DD

harini aktiviti berfaedah saya hanya menghadap laptop tanpa henti . marathon la kononnnn . padahal tiap tiap hari marathon nye haa . Acano tak rabun ? pastu gaduh la nak buat spek , nak buat spek ^^v Serius saya memang tak tahu nak buat apa harini . Duduk dalam rumah , online , makan , mandi , layan hindustan , dan sekarang baruu rasa nak update blog ! Hikhokk .

Sejujurnya saya gelabah nak menanti esok . gelabah punya pasal sampai nasi pun saya telan dua kali dah . Belum masuk bilangan cawan air yang saya minum ==' lebih lapan cawan dah saya minum . hebat tak awokk ? :DD jangan tanya kenapa saya gelabah walaupun sebelum neh memang saya dikenali dengan jiwa kering , konon konon tak takot an bla bla . Semua tu fake saja . fake ! fake ! fake ! Nampak jea macam saya banyak cakap , gelak kuat tapi perasaan takut untuk berdiri di hadapan orang ramai bukanlah sesuatu yang begitu berani . Pengalaman saya berdiri di atas stage dulu pun serba sedikit buat saya cuak nak present lagii =='

Masa form berapa entah saya kena present speech in english masa perhimpunan . Allah jea tahuu betapa takotnya saya berdiri di hadapan 5++ pelajar . Ketaq tauu . Lutut neh tiba tiba rasa macam terkeluar tulangg . Hehe . Dupdapdupdap tunggu MC jemput naik stage . Dengan perasaan yang berkobar kobar dan nak nanges nya , saya naik jugak . Jujur saya buat semua neh disebabkan Madam Faridah . Because ilove her ^^v

Dah naik tuuu , saya pun mula la mohongg bebudak ngan cikgu cikgu kat atas tuu haa . Laju jea saya cakap . Ada titik pun rasa macam takde titikk . Inikan pulak tanda koma mahupun tanda seruuu . Hehe . Selepas pongpangpongpang selama 7 menet kot , ayat terakhir saya *Thankyou* Saya terdengar suara suara jantan berbunyi macam neh haa .

aikk . dah habes dah ? Tiba tiba dengar Thankyou jea :DD

Masa tuu rasa nak angkat kain warna biruu hingga ke lutut tu lalu tendang mamat tu lajuu lajuu . haiyakkkkkkkkkkkkk ! Huh ! Untung tauu aku berani juga naik atas tuu . kauu mampooo ke jantan oi ? Sembang kat bawah jea mampoo . Duk anyam ketupat kalahkan perempuan . Haa , kasar saya neh . Nampak jea muka ayuu macam Ayu Raudhah dan Heliza Helmi takpun Maria Elena . Kalau nak lagi ayuu macam Cik Epal gojes . Haha . Tapi saya minat cik Yuyu Zulaikha ! Hehe .

Sudah ! Masih cuak dan blur nak tunggu esok pung . Awie oi ! Saya hantar msg tu tolong la balas . kang saya tak pergi sekolah esok , please dont ask me why . Hm =='

p palang s : wish me luck luck and luck . Saya tahu saya kuat . Encik NM pun tahu saya kuat .^^v eh , selamat pulang kepada wira dan wirawati negara . tahniah sebab berkhidmat ntuk negara . Dingdong ! ^^v Bye !
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |