Ramadhan Fasa 1 :) Goodbye =='

Posted by AQMAL IYLIA
29/7/2012 : 9.228PM(ahad)

Assalamuaalaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1malaysia salam 1blogger . salam Khidmat Negara .

Hye semua . Lamanyaa tak update blog :) Nak kata busy tapi rasanya takpun . Sama saja :) takde apa yang berubah dalam hidup saya . tapi saya rasa macam saya dah matang sikit . Haha . Dalam kelas pun tak banyak cakap macam tahun tahun yang lepas . Saya bersembang bila saya rasa nak bersembang . Saya gelak bla ada benda lawak dan saya tak sempat menangis apa apa lagi setakat neh . Alhamdulillah . Hehe

Dari situ dah nampak tahap kematangan saya yang meningkat sebanyak 5 peratus ==' err . so guys , mcm mana ramadhan korang ? Semeriah ramadhan saya tak ? Hehe . Yea , ramdhan saya meriah . Sangat ! :) Dan harini saya dan family berbuka secara bersederhana . Tak membazir kot rasanya . Adik besaq dan abg makan nasi kandaq . saya dan adik kecik makan bihun goreng . Puan makan nasi . Sajen Wahab entahla makan apa . Beliau ada dekat langkawi . Mungkin beliau makan cekelat :D

Selalunya kalau ada Sajen Wahab lagi meriah . Macam macam makanan beliau beli . Penuh meja . Dan membuncit la semua perut anak anak dan bini beliau . Saya sendiri dah berapa hari tak makan nasi . Takde mood nak makan nasi ^^v mungkin sebab asek makan nasi jea . so bulan puasa neh , nak tuka menu . So jangan hairan kalau lepasneh saya kurus dua inci dari awak awak semua . Haha . Kalah najwa latippp ohkayy ;p

Riak sungguh saya . hm ==' Saya ada test lagi beberapa hari . Kira macam trial STPM gitewww . No comment la pasal trial tuu . Sama sama la berdoa dan dipermudahkan segala urusan . Tak lama lagi dah nak abeh dah sem satuu . Tinggal lagi dua sem . Lepas habes ketiga tiga sem , melanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggii ! Tak sabar sangat sangat . Walaupun dalam hati ini ada seketul cuak yang bertandang . Lagi tinggi peringkat pengajian kita , lagi susah la kan :) tapi , takde benda yang senang dalam dunia neh . Kalau kau nak senang , kau kena bersusah payah dulu ^^v

tahun depan dah sembilan belaih dah umur saya . Ya allah , cepatnya masa berlalu . tak sangka saya akan tua sebegituu . Pastu mencecah angka puluh puluh plak . Rasa macam semalam jea duk main guli dengan jiran sebelah sambil makan aiskrim malaysia ==' hukk . Dah tak dapat duit raya :( hat tu paling sedih sebenaqnya . Hanya mampu mengharapkan duit raya Puan dengan Sajen jea . tu pun kalau depa ada belas kasihan terhadap saya yang comel sangat iniwwwww ;p

P palag s : katanya sesiapa yang tidur meniarap adalah merupakan penghuni neraka ==' wallahualam :) bye semua .
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |