kau Hot Sangat Sebab Tu Aku Tak Kenal ^^v

Posted by AQMAL IYLIA
13/7/2012 : 8.38 PM (jumaat)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara .

Kecoh sana sini sejak dua hari neh kat fesbuk and burung biru pasal si budak hot Pavi entah apa apa . Hafiz Rahim kot nama dye . Nama pak dye tak plak saya ambik port . Mungkin Rahim tu nama pak dye . Maybee ==' Kesah plak kan ? mamat neh ramai kot yang adore dye lagi lagi on fesbuk . Hot la katekannn . Sekali update status boleh dapat 5++ like dalam masa 5 minit . bayangkan kalau 5 hours ago status tuuu . So guys , takkan tak hottt ? Ceh ;p

Ramai yang bising asal nak di puja puja si Hafiz tuu ? Bukan dye boleh tolong kau masuk syurgaa or boleh tambah pahala puasa kauu . Kannn ? Selepas saya macam sedikit bebai kecoh pasal si Hafiz neh , saya pun godekk godek la Google untuk maklumat lanjut . Eh , macam biasa ah kan , Gooogle sentiasa membantuu ^^v haha

Hot sangat mamat neh sebab dye masuk lokap . Yelakan , budak hott fesbuk kena masuk lokap , bertambah tambah hott la nokkk ^^v Apa sebab atau kesalahan yang si Hafiz neh dah buat , tak tahu menahu la kan . Sebab saya pun tak tahu kesahihan sebenar dye masuk lokap . katanya gaduh kat kelab la , rogol la . Wallahualam . Yang hairannya , kalau dye hot sangat kat fesbuk , kenapa saya tak kenal eh ? Adakah saya jenis tak kisah sape yang hot , batak hot or perasan hot ? Mula mula saya ingat si hafiz Rahim neh adik kepada Safiq rahim ....
Ataupun dye ada kaitan dengan ...
Rahim Maarof !

Rupanya takde kaitan pungg . Siyes takde kaitan . Depa neh pun tak kenal gamaknya :) Ramai yang admire Hafiz Rahim so tak hairan la lepasneh kalau saya kena serang dengan peminat kipas kipas dye sebab update pasal dye . Saya hanya share dan takde niat apa pun . Dalam banyak peminat dye pun , masih ada yang tak suka dye . Siap ada buat fanpage anti dye lagi .

Nasihat saya la kat awok awok semua , tak perlulah nak anti anti budak yang kita tak kenal . Buang masa kita jea kan . yang admire dye plak , sudah sudah la . Dye manusia jea pun yang kau nak admire sangat . Kalau dye Nabi kita , takpa kot nak admire :) Boleh buat idola bagai . Hot setakat kat dunia , tak payah . Kau jumpa dye kat luar pun , bukan dye kenal kau . Kau PM say *Hi* pun , berjanggut baru dye nak balas . Kalau lagi sedih , tak balas langsung ^^v

p palang s : Tahap mana pun diri kita kat mata orang , jadi lah diri kita sendiri :) Bye .
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |