Perangai Kita Sama Ke Awokkk ? ;p

Posted by AQMAL IYLIA
5/72012 : 12.50PM(Khamis)

Assalamualaikum warahamtullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara .

January = setia/ego
February = simple/ramah
March = keras kepala/berani
April = setia/susah dicari ganti
May = jujur/penyayang
June = menarik/keras kepala
July = dewasa/setia
August = simple/cute
September = ganjil/pelik
October = manja/baik
November =ego/menarik
December = ceria/setia

Orang kata tak elok percaya pasal zodiak la apa semua kan . Orang kata so saya cuma sampaikan . tak tahu la sahih mana kebenaran tu . Wallahualam . Selalu pasal zodiak neh salu ada dalam majalah majalah atau buku buku . Tapi sekarang sape la yang nak baca majalah sangat kan . Zaman dah berubah , dunia dah maju ^^v Tapi apa yang saya share ngan awok awok semua harini hanya la sikap sikap atau perangai yang ada pada diri kita sendiri mengikut bulan kelahiran kita . Saya kutip semua neh dari wall membe saya sendiri yang di tag serta dishare kepadanya secara tak langsung . Hehe .

Cer korang usha bulan May punya sifat yang ada . Can you see that ? Jujur dan penyayang ? Haha . Ohmygeee ! Jujur tu saya tak tahu nak cakap la awok awok semua . Hanya manusia sekeliling jea boleh tahu sama ada saya jujur ke tak ke kan . pasal penyayang pula . Hat tu memang saya setuju habis laa . Yea , saya memang penyayang dan saya amat suka disayangi . Salah satu yang penting dalam dunia neh adalah kasih sayang ^^b

Dan bila saya usha balik semua sifat yang ada kat atas tuu , sebenarnya saya juga ada sifat ego , menarik , setia , simple , manja , ganjil , pelik , ramah , keras kepala , berani , ceria and bla bla . Macam macam adaaa ^^v yang kenal saya saja tahu perangai saya mcm mana . Sweet tara mana sangat saya neh , manja tara mana sangat saya neh . *aku punya manja kau saja boleh rasa* Haha . Teringat lagu fynn jamal :)

Dan bila saya usha balik sifatt sifat kat atas tuu mengikut bulan kelahiran bekas bekas kawan lelaki saya , 80% adalah sama . Hehe . Lagi 20% taktau p mana . hehe .

Tak kisah la macam mana sifat kita sekalipun , buruk ataupun baik diri kita neh , be yourself :) Perangai serta sifat kita neh semua boleh diubah asalkan ada kemahuan . Cuma taktau cepat atau lambat jea perubahan itewwww ^^ Betulkan niat , insyaallah . Dengan lembaran yang baru neh sempena nisfuu syaaban , sangatlah baik untuk kita berubah kepada yangg lebih baik . Kalau sebelum neh hanya baik baik saja , kali neh jadi la yang lebih baik :)

p palang s : saya sedang menghitung hari nak sambut Ramadhan . Allah jea tahu betapa tak sabarnya saya nak sambut neh haa . Eksaited benooo :DD Kau mampoooo ? Bye !
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |