Sudu Pun Pandai Rindu Rindu Serindunya . Inikan Pula Manusiaa ^^v

Posted by AQMAL IYLIA
9/7/2012 : 4.26PM(ISnin)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara

Pernah tak , bangun bangun dari tido terus rasa rindukan seseorang . Tapi korang sendiri tak tahu sape yang korang rindukan tapi memang korang rindu dan korang pasti dengan perasaan rindu korang tuu . Aumm ! Menaip dengan satu napas betul saya neh . Hehe . Saya pernah ! Saya pernah ! *angkat tangan* Saya pun pernah la awok . Selalu . Tapi saya tak tahu la plak sape orang yang saya rindukan tuu haa . Kadang kadang bila saya dah tahu sape yang saya rindu tu , saya plak menafikan . Konon konon tamoo pikir semua neh . Haha

Kononnn jea laa ;p Saya mempunyai masalah mental yang agak teruk . Haha . Kalau saya rindukan seseorang tu sejak bangun tido , suka terbawak bawak sampai ke malam . Teriak entah apa apa . Tapi teriak sikit sikit la . Air mata turun sebutir dua . Siap kira lagi berapa butir . Normal kay normal :DD Persoalannya sekarang neh . Berbaloi atau tidak kalau saya rindukan seseorang ? tak kisah la siapa pun orang tuu sekalipun :) Saya rasa semua neh berbaloi kalau orang yang saya rindu tu feel the same thing apa yang i rasa . Haha .

Ada satu soalan telah diajukan kepada Ustaz yang agak terkenal terutama dikalangan golongan belia muda remaja neh . Tak lain tak bukan Ustaz Azhar Idrus . Soalan dye berbunyi macam neh haa :
Pewittt Ustaz ! Nak signnnnnnnnnnnn ? :DD *suaa tapak tangan*

Q: kenapa ya tiba tiba saja hati perempuan neh boleh tiba tiba jea boleh rasa sedih tanpa sebab ? Ada orang kata syaitan yang ganggu . Ada petua untuk elakkan hati kita neh dari rasa sedih ? Kadang kadang bila bangun pagi rasa sedih , kadang kadang rasa rindu . tapi taktau rindu pada siapa :)

A: Semua neh adalah perkara biasa . Hati perempuan memang halus . Hanya lelaki sejati yang mampu menjadi penawarnya ^^v

See , simple kan jawapan Ustaz untuk kita semua :) Eh , kau bagi jea soalan bukan bukan ke pelik pelik ke kat ustaz neh . Mesti ada jugak jawapan dye untuk kita . Siap ada yang pernah tanya apa hukum langgar lampu traffik light  merah , apa hukum bawak awek dengar ceramah Ustaz Azhar dan berapa km sejam ustaz bawak kereta . Saya tak tahu tebal mana kulit muka orang yang tanya soalan soalan mcm neh . Nak pinjam ah kulit muka korang . Haha . Walaupun nampak remeh temeh soalan soalan yang macam sengal neh , tapi berguna jugak untuk kita kannnn ? *kejip mata patploh kali*

Jenuh terseliuh bulu mata saya kalau kejip mata empat puluh kali . Hm . Pesanan saya , tak kisah la sape pun korang rindu , bila korang rindu atau sebab apa korang rindu sekalipun , yang penting rindu tu bia molek sokmo lah kan . Salah satu kajian saya sebab apa kita rindu adalah kerana kita terlalu memikirkan orang tersebut tanpa kita sedar atau kita sedar ^^v Ish , cerdik betul saya :) Ada yang nak masuk meminang ? =='

p palang s : Semoga orang yang saya rindu , akan merindui saya juga sepertimana saya rindu dia . Haha . Takkan tak sweet ? Haha . *telan panadol* Bye !
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |