Muet ? Please be nice ngan i next time okay :(

Posted by AQMAL IYLIA
10.39PM(Selasa)'

Assalmualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1Malaysia salam 1Blogger salam Khidmat negara .

Hye semua . Macam biasa harini saya pergi sekolah . Yea yea . Masih sekolah ^^v Alhamdulillah walaupun agak sedikit berat nak pergi sekolah , tapi masih sampai juga kawasan sekolah tu . Eh awokk , harini kite ada kawan kelas baruu . Nama dye Rizal . Hye Rizal . Welcome to the club ^^

Harini serabut sikit yea . Balik plak lambat harini sebab ada koko . Pukul 4 lebih jugak ah sampai rumah pun . Sebelumm setat aktiviti koko tu , kite ada Muet tau atau mungkin jugak dikenali as Malaysian University English Test . Subjek neh memang wajib la bagi pelajar pelajar tingkatan 6 sekolah saya . Dan di universiti atau poli juga penting kalau tak silap saya laa :)

Dan dengan bangganya saya ajak team saya present depan our lovely teacher Madam Sooria ;) winkwink . Haha . Tajuk yang saya dapat tu memang best . Kalau la task neh dalam bahasa melayu , confirm laju jeaa saya hurai and bla bla . Tapiiiii ........ kena present in English . Saya dapat task tentang honesty . Sesuai kan the task that given to mee . Hehe . So dengan lafaz bismillah dalam hati , saya mula la saya punya Muet tu . Punya gelabah sampai cakap pun kurang dari dua minit . Limit masa untuk setiap orang adalah dua menet . Tapi dari cara teacher cakap tadi , rasalah semangat sikit sebab dye kata *good* . Takdelah nak down sangat la kan . Menyesal tak prepare awal awal . And the result taklah boleh dibanggakan sangat tapi for the first time , kira bersyukur jugak la ^^v

Saya rasa saya nak repeat balik saya punya Muet eventhough neh bukan the real one . Sangat la tak puas hati tauu awokkk awokk semua . Nak reyau pun ada tapi takut membe membe kata saya over pulak so diam jea la sampai balik -_- Sampai rumah , bukak fb , nahhh ! Update status menyesal takmau mau . Haha . Geram sangat sangat tahu :( I love English . Very muchy muchy . Then bila i tak dapat buat yang terbaik for something that i like , i jadi macam *why i so bengap haa ?! Why iylia ? Can you make everyone around you proud of you?! Too hard ? i dont think so !* How come someone yang banyak bermain pun can get flying colours ? Ya ALLAH , saya down hanya kerana subjek MUET tadi :(

Okay , kita lupakan kejap pasal saya punya down down down itewww . Wanna wish Happy Birthday to birthday boy and birthday girl for todayy ^^v Jyeahh .

Birthday boy :

Okay guys , ini mamat sweet sangat takut kena prank dengan housemate beliau . Takut kena baling tepung la apa la . Nasib beliau baik , i rasa membe membe tak prank dye kot . thank god ^^v Btw , hye nizam . Hehe . happy birthday . May Allah bless you all the time yeaa . Dah makin tua you kan . Berapa eh umor you sekarang ? i lupaa -_- Hehe . Yang penting tahun neh dah masuk tahun kedua kot kita kenal ? Is that true ? Harap harap betul :DD Nizam , thankyou so much sebab selalu ada dengan i . Selalu buat i merajuk . Selalu buat i geram . Selalu cakap i mengade . Selalu kata i cerdik ^^v really appreciate . I akan doakan semoga you berjaya dalam hidup you and you dapat apa yang you nak , insyaallah :) Jangan pernah lupa i . Ingat i all the time kalau boleh . Haha .

The next one , our birthday girl yang ala ala omeyy giteww : Nurul Amalina omeyy ^^v

Hye ina . You look so cute . Lama kan kita tak jumpa ? Btw ina , kiah nak wish happy birthday Ina . May ALLAH bless you , insyaallah . Happy happy la kat KPTM tu nah . Enjoy your student life ^^v Teruskan berbangga menjadi orang penang tauu . Yang penting semangat . Hehe . Ina dah tua sekarang . Sama level ngan kiah la kan ? Haha . Sweet eighteen forever and ever :D

P palang s : done for todayy ^^v bye .
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |