Alhamdulillah . Everything Sudah Setel ^^v

Posted by AQMAL IYLIA
18/72012 : 5.16 PM(Rabu)

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh . Salam 1malaysia salam 1Blogger salam Khidmat Negara . 

Tak pernah lekang salam khidmat negara saya kalau saya update blog kan ? :( Saya rindu kem PLKN saya . Atas dasar gerun dengan msg berunsur arahan dari Puan pada tengah malam tuu , saya dengan berat hati tamatkan latihan khidmat negara saya . Seminggu jea saya kat sana . Macam macam saya belajar . Belajar berdikari , basuh baju sendiri , sidai kain sendiri dah bermalan dengan 5 orang dalam satu bilik . Hm , kenangan :) 

Btw , thankyou sangat sangat buat group page PLKN Rimba Taqwa Sik Siri 9/2012 sebab sudi jugak masukkan saya dalam group anda ^^v Tapi saya rasa agak kerdil sikit sebab saya tak berkhidmat lama macam hampa . Dengan ini saya Bravo 194 ingin mengucapkan tahniah kepada mereka yang berjaya habiskan latihan khidmat negara ^^v Jyeah ! 

Okay , meh kita kembali serius :) Semalam pihak saya dan kawan kawan , pibg serta sekolah ada buat satu event di luar sekolah sempena menyambut Ramadhan yang akan datang neh :) Dan kami sebagai senior telah diberikan tugas masing masing untuk incharge event neh . Maaf kalau ada kekurangan apa apa dari pihak kami semua . Kami tak mampu nak puaskan hati semua pihak ^^V

Lepas jea balik sekolah semalam dalam pukul 2 lebih , mandi kejap . makan kejap . rehat kejap . Pukul 6 bersiap siap untuk gerak ke Masjid Junjong . Thankyou Jiha sebab tumpangkan saya . Malas nak sembang banyak , kita layan gambar plak eh . Sila letakkan cursor anda di gambar untuk lebih jelas yea . Jangan Click ! :)



Cik Nadia ^^v Sedang menunggu Cik Wany makan di kedai Nasi Ayam bersebelahan kedai Ah Lek yang sangat famous di kawasan junjong :DD                                                
Sampai jea masjid . Kami kumpul kumpul dulu :) Tiba tiba depa bergaduh berebut saya . Ohmaii . Haha :DD
Tok Syeikh Jamri dan bini pertama beliau yang setia selalu :DD *auta*
Terima kasih buat mereka berdua dan dua lagi pelajar yang  baru balik dari universiti Al Azhar , Mesir sebab sudi buat persembahan sempena menyambut Ramadhan Al Mubarak :) Masing masing baru turun dari airport kay . *auta lagi*
Konon konon depa la couple sweet untuk malam tuu . Sebab pakai baju warna biruu :) Kay , jeles sedikit sahaja ^^v Mak , nak baju kurung kaler biru sekarang jugak !
 Neh , saya nak tudung macam Cik Wany ? Ada sape sape nak tolong belikan tak ! *acu pistol* grr . She look beautiful last night ^^v
Depa kembar lain mak lain pak . Kemana depa pergi selalu berdua :) Sakit pun bersama sama . Senang pun bersama sama . Get well soon tauu both of youu ^^v
Okay , neh kak dan adik . Alhamdulillah adik tak rasmi saya berubah menjadi begitu baik untuk malam tuu . Thankyou untuk marhaban kat Masjid An Nur Junjong :) Sedap kay sedap *
Pak Syeikh bersama PA masing masing :)
 Dalam duk busy menjayakan Majlis Jaya Waris neh , tiba tiba ada sesi akad nikah secara mengejut . Tunggu apa lagii , pakat pakat kumpul saksi . And alhamdulillah "sah" :DD Dan baru tadi buat kendurii ! ^^v
Sesi membungkus makanan untuk tetamu tetamu masjid yang datang semalam . rajin budak budak neh . Pilih la sorang buat bini . Kompom tak nyesal ^^v
Time neh romeo cakap *tangkap gambaq aku dengan aqasha plak* . Well , sape yang taknak click click gambaq dengan qasha habaq mai ? Haha . *kidding* . So i pun tekan *click* . And this is the hasil :) Sorry , phone mahal so hasil pun mahal :DD
Sepatutnya gambar neh diletakkan di bahagian atas . Maaf atas segala kesulitan . Sara Azman sedang menuggu kesudahan Cik Wany makan nasi ayam dan kehadiran VVIP yang lain ^^v
 Habis jea event malam tuu , baju putih tu haa , ajak pegi makan kat SuperN8 , taman selasih . Saya on saja . Dah bahana nyaa , balik pukul 11 malam . Nice . Haha . Thankyou saufi sebab tumpangkan saya :)
Nasri and Din . Din neh la mamat yang saya baru kenal sehari tapi dah rancak kami besembang . Din juga salah sorang yang suka panggil saya donut because of my pipi . Blurr ==' I know pipi i tembam :DD Did i banyak cakap ? :(
Muka penat Sara Azman . Dia dan saya sahaja perempuan yang pergi makan malam semalam . masing masing muka penat . Balik nak tdo jea yang kami tahuu .

Pergi sekolah masing masing muka tak cukup tido . Mengantok campuq penat punya pasal . Padahal tak buat apa sangat pun semalam . Tapi tetap penat :) Banyak gelak kot ^^v  Thankyou buat yang hadirkan diri dan menolong . Allah bless you :)

p palangs s : Saya sentiasa hargai orang sekeliling dan takkan jauhkan diri tanpa sebab yang munasabah :) Bye .
thankie for reading : Tengku Lea

0 comments:

Post a Comment

 

Aqmal Iylia Abd Wahab Template by Ipietoon |